4.1.12

It's been a while


 
bron:thesun.co.uk

Happy Happy New Year Guys... dit is lang geleden.
Doe niet aan goede voornemens, maar vind het wel een fijn idee om in 2012 weer wat meer uurtjes in mijn blog te steken. Ga het vanaf heden ook gewoon in mijn eigen moedertaal doen; kom nu eenmaal uit Nederland en woon er ook nog steeds. Anyway......
Iedereen is natuurlijk alweer hard aan de slag, aan de lijn, in de trapezes aan het hangen.. 't kan waarschijnlijk niet op. Ik zelf heb er ook alweer heel wat werkende uurtjes opzitten in 2012 en zou bijna zeggen dat het eigenlijk al wel weer genoeg is. Zou zo graag even op vakantie willen; gewoon niets anders aan mijn hoofd, dan kabbelende golven,een warme bries, een boek en een dikke Jamaicaanse Rum. En vooral dat laatste doet me goed. Want wat is er nu fijner dan drinken in het zand, met de zon hoog aan de hemel, omringd door dikke vrienden en familie. Ik teken ervoor, want Kate Moss doet het ook. Als we 'the Sun' mogen geloven zit Kate namelijk al 72 uur aan de Rum op Jamaica. Schandelijk, volgens deze hoogstaande bron. Ik vind het juist wel mooi en zou niets liever doen; 72 uur aan de Rum; met mijn vriendje en andere dikke maatjes. Helaas, hoor ik nu de wind waaien, moet ik vanavond nog trainen in een donker park en mag ik daarom ook geen alcohol. Maar ik treur niet; ondanks dit alles wordt 2012 ook echt wel cool; zie het wel zitten eigenlijk. 
-x-